Monday, September 25, 2006

PW live @ Flint,olematu laupäev ja kalavaba pühapäev.

Ahhoi Kopraonu!
Olen nüüd veitsi laisk olnud või pole lihtsalt mahti olnud blogeerida.
Reedel oli siis jälle suur päev, saime järjekordse esinemisega maha Captain Flintis, koos Remember Me Notiga. Arvan , et Flintis pole sellist keevitamist varem nähtud, aga eks millalgi peab ikka esimene kord olema. Sellist närvi polnud enam sees nigu eelminekord.Kakil sai ka käidud normaalse graafiku kohaselt. Esinemine läks täitsa enamvähem jälle ja arvan et võis kõigega rahule jääda, ent alati võiks parem olla. Siiski käesolevaga ei nurise. Edasi viis mu tee reedel klubisse Hollywood, kus siis sai ennast vägagi lõdvaks lastud, mille tõestuseks on Mareni tehtud pildid.Enne kojujõudmist veel viimased dringid tema pool ja koju magama pool 7 laupäeva hommikul. Uni oli küllaltki rahutu, sest 9 aeg tuli Maria isa digikale järgi ja pool 11 otsustas postitädi mulle tähitud kirja tuua..komöjant omaette. 4 aeg sain vist kargu alla ja hakkasin valmistuma isa sünnipäevaks. Olles Kaleviga nagu paar kudend kulleseid, kakerdasime Prismasse et issile ka mingi geschenke kauffeda.Kingiks sai viski ja kreemi maitsega kohvi ilusas purgis. Esmakordselt olid kõik külalised kohal enne meid, kuna hilinesime stiilselt.
Laupäev oli ikkagi suht olematu päev.Õhtul veel Mareniga käidud sai Mäkis, sest tal oli küht tühi, ise keerasin sisse ühe mäkflurry ja koju magama. Näed..jälle Maren:D
Pühapäeval oli mõnus chillimise päev. Käisime Cisse ja Kärakaga Loksa kandis kalal-edutult, ent mis siis. Ilm oli ilus ja pulli sai.Kärakas jäi 3str landist ilma, mina murdsin ridva ja Cisse lõpuks Kakumäel kaotas oam legendaarse landi. Kõige lähedamal kalale olime Kotka Forellipüügis, kus käisime kalakesi vaatamas ja ennast piinamas.Tahtsime käsitsi basseinist mõned Forellid kinni püüda ja autosse ära joosta nendega, ent siiski seda me ei teinud,vbolla teine kord kunagi kui plaan paremini läbi mõeldud. Ahjaa..Loksal, suht lähedal jõesuudmele..nägime sillapealt kuidas vees tõmbles ja hullas üks umbes 2-3kilone forell.Välgukiirusel haarasime autost ridvad ja hakkasime suht ühte kanti pilduma. EI tea mis värk oli,aga ei saand me teda kätte ega midagi..loll kala.Õhtu lõpuks otsustasime Tabasalu Kala Plussist läbi käia, et siis nagu ostaks kala.Valisime liiga kaua ja pood suleti enne kui jõudsime otsustada. Nii et ei saand ka poest kala raisk. Sellegi poolest, oli kift päev vabas õhus ja ei saa öelda et masendav pühapäev nagu nad enamasti kipuvad olema. Õhtul tegin kodus pudeli peeti Signega ja sõin kuivatatud kalmaari mille lõhn Sixi neelud tagurpidi tahtis käima panna.