Wednesday, April 25, 2007

Lugu sellest, kuidas me räppisime.

Assa lits, ma olin juba unustand oma blogi parooldi ja asjad!
Lugesin oma viimast postitust, et järepeale saada.Hah, ei saanudki neid töökohti tookord.Saatus tahtis et ma Otsa juurde surfipoodi jääks ja siin ma ikka olen. Õnneks on mul paar viimast kuud eredalt meeles, nii et panen mõned mõtted nende kohta kirja, seda kõike sellepärast, et kui mul peaks kunagi mingi amneesia keiss juhtuma ,siis on hea siit vaadata..kui parooli suudan meelde tuletada.
Viimased kaks kuud on olnud suht bändised ja koolised. Saime lõpuks tänu HND jõmmidele oma PW live lindistuse ära tehtud-SUCCESS! Millele järgnes põnev koostöö kodumaise räpi pundi GBF-iga. 3-st proovist piisas, et Noortebändi eelvoorust Prives edasi saada..mnjaa.Finaalis meil nii hästi ei läinud, alustades tehnilistest probleemidest, mälu probleemidestki kohati ja lõpetades sellega et 3st räpikunnist 2 olid suht purjakil:P Ehe Rock N Roll. Sellele vaatamata, saime pakkumise mängida Lauluväljakul Nokia Suur Õhul, mis õnnestus suhteliselt hästi.Eks 4.mai telekast ole näha siis.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home